torsdag 7 mars 2013

New in!

Igår var det lilla julafton för mig när det lår två avier på hallmattan när jag kom hem. Tror ni att jag kunde väta tills idag innan jag hämtade ut dem? Skulle inte tro det!

Det första paketet innehöll ett byteslack, Darling Diva Polish. Miniglitter som ser ut att vara ganska opakt, i lila, grönt och någon mer färg kan vara blått eller cerise. Spännande att pröva!

I det andra paketet som var väldigt efterlängtat låg mina tre första piCture pOlish! Beställde dessa från Llarowe för ungefär två veckor sedan, när de jag verkligen ville ha fanns i lager igen. De jag verkligen ville ha var Cosmos och Kryptonite, Focus är en färg jag är svag för, så det gled med det med!

På bilden ser vi alltså Cosmos, ett fint mörkblått skimmerlack med massor av holodamm. Kryptonite har också samma sorts holodamm, men är ett snyggt mellangrönt lack med massor av skimmer. Focus slutligen är ett magentafärgat skimmer/flakelack med lite ljusare flakes i, kan vara ljusrosa eller silver.

Jag misstänker att Cosmos kommer att finnas i en blogg nära dig inom de närmaste dagarna...







2 kommentarer:

  1. Helt underbara lack, ser fram emot att se swatches på dem. :-)

    SvaraRadera
  2. Himla snygga! Jag tycker Focus ser väldigt intressant ut!

    SvaraRadera