måndag 21 oktober 2013

Några läsvärda inlägg!

Tänkte tipsa om några läsvärda inlägg som dykt upp den senaste tiden från några av alla de bloggar jag läser. Länkkärlek och tips på samma gång alltså!

Nail Care - My Nail Polish Online tipsar om sina lärdomar om hur man håller naglar och nagelband snygga, speciellt nu när det går mot höst. Många bra tips! Något jag tagit till mig är speciellt att inte använda naglarna som verktyg, det är verkligen ett bra tips för att få dem att hålla bättre.

Fireworks - Linda Hallberg visar ett fantastiskt vackert lack från Viva la Divas senaste kollektion som ser jättevackert ut, älskar färgkombinationen!

OPI DS Classic - Emma visar ett av de fina lacken från OPI:s DS-kollektion. Mjuk holo i en fantastisk nude-färg. Väldigt vackert lack! Att gå in på Sminkan och Emmas blogg är väldigt farligt för plånboken, hittar alltid massa snyggingar där!

Inspired by a Color - Zara som har bloggen May Contain Traces of Polish har gjort en fantastiskt fiskbensnailart, och jag blir väldigt sugen på att testa! Fina färger och fint mönster gör även en nybörjare på nail art som mig inspirerad till att ge det ett försök! Det är bra betyg tycker jag :)

IsaDora - Black Laquer - Pamsan tipsar om ett awesome svart krämlack, något som alla borde ha ett i sin samling. Min nuvarande favorit kommer så småningom, kanske kan detta bli en annan favorit?!

Nail It Magazine - Beauty by Bella bloggar och tipsar om en tidning som jag är väldigt sugen på att leta upp och läsa! Finns på nätet också, men jag vill ha den riktiga tidningen, helst prenumeration tack!

Slutligen vill jag tipsa om en av mina favoritnagelbloggar, thePolishaholic! Fantastisk nagelblogg med många sammanfattningar och swatcher på nya kollektioner. Dessutom har hon riktigt bra jämförelseinlägg som kommer ut efter de stora kollektionssläppen, till exempel jämförelse bland höstens lack här! Verkligen bra och informativa inlägg med fina bilder.

Hoppas att ni hittat några inlägg ni inte läst innan eller kanske blivit inspirerade till något nytt! Jag har haft väldigt roligt när jag skrivit det här inlägget iallafall, och mitt inspirationskonto är påfyllt!

Avslutar med en vacker sommarbild från mitt sommarparadis! 
En bild till, lite vackra färger måste finnas i inläggen tycker jag :)
Synd att sommaren är slut, men det kommer ju en till nästa år! 

2 kommentarer: