söndag 20 oktober 2013

United in Pink: Zoya - Reva

Nu kommer ett lack från arkivet, som jag bar under min semester i stugan i Norrland, därav lite extra somriga bilder! Eftersom jag inte publicerat bilderna än tyckte jag att de passade perfekt till United in Pink! (Länkar mm kommer ikväll eller imorgon!) 

Zoya Reva kom med sommarkollektionen förra (eller var det förrförra?) året och är ett vackert mellanrosa lack med massor av guldskimmer som gör lacket väldigt varmt i tonen.

Jag vill minnas att jag lackade tre lager med det här lacket och som vanligt med Zoya så var det väldigt lättlackat, men en aning rinnigt. Jag hade inga problem med appliceringen så länge jag hade tungan rätt i munnen, och slutresultatet blev riktigt snyggt!

Torktiden var normal, men eftersom jag som vanligt använder Seche Vite som topplack så slapp jag vänta på att lacket skulle torka.

Betyg: 3/5, ett mellanlack som är väldigt fint, men det skapar ingen wow-känsla hos mig...





En liten kompis som satte sig på taket när jag fotade lacket,
så han fick vara med på bild! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar