söndag 17 november 2013

OPI DS - Indulgence

Visade ju nya bilder på ett lack jag visat tidigade i onsdags, tänkte att jag kan köra på en favorit i repris, med ett lack som inte var en favorit då, men nu gillade jag det desto mer! 

Indulgence är ett av OPIs Design Series-lack, och är ett rostorange skimmerlack som drar en del mot rött i kanterna.

Jag använde tre lager plus Seche, och hade inga problem alls vare sig med torktid eller med applicering. OPIs pensel är ju av det lite bredare slaget, det är lite knepigt på mina smala lillfingernaglar, men annars gillar  jag verkligen penseln. Lyckades till och med få till snygga kanter, så formulan var perfekt i mitt tycke!

Nu på höstkanten är jag verkligen mer förtjust i färgen, passar väldigt fint till de fina höstdagar vi haft stundtals i Göteborg den här hösten. Gnistrar superfint i solen! Om ni har möjlighet att testa några DS-lack så gör det, de är perfekta i formulan och färgerna är fantastiskt fina :)

Betyg: 4/5, nu gillar jag det mer än sist, fantastiskt höstlack! 






Bonusbild med cool effekt trots oskärpan! 

4 kommentarer:

  1. Sååå vackert!! Brukar plocka fram min flaska då o då o njuta :)

    SvaraRadera
  2. Jag är tokig i Indulgence - det är så himla snyggt!

    SvaraRadera
  3. Jag har den också, otroligt tjusig. Kan vara dags att pigga upp november med kanske.

    SvaraRadera
  4. Det här har ju jag stående otestat. Fy mig på ett så vackert lack!

    SvaraRadera