måndag 17 juni 2013

Haul från Mallorca!

Nu är jag hemma från en väldigt härlig semester på Mallorca, välbehövligt och roligt att komma bort med sambon och bara njuta lite!
Lite skönt är det trots allt att vara tillbaka, nu kan jag börja kommentera era bloggar och skriva inlägg och lacka naglarna som vanligt igen!

Så klart så blev det en hel del nagellacksshopping, eftersom både Sephora och Kiko fanns i Palma. De flesta lacken visar jag här, men det finns en goding som jag spar till ett senare tillfälle! Väldigt roligt att kika i butiker som inte finns i Sverige eller lättillgängligt i Göteborg!

Här kommer lacken jag fick tag på iallafall! Tråkigt att lacken från Kiko inte har några namn utan bara nummer, och att jag inte kunder hitta fler av Essence Twilight-lack!



Essence: Jacob's Protection, Sephora: Black Jack, Full Moon Party

Kiko: 7, 4

Kiko: Sugar Mat 17, 19

Kiko: 21, 23

Vad tycker ni? Något ni är extra sugna på att se? 

6 kommentarer:

  1. Twilight-lacket! Gimme gimme! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, tänkte faktiskt på dig i samband med det här lacket! :)

      Radera
  2. Åhh guud så vackra lack. Det ska bli kul att se. KIKO-lacken är underbara, bra kvalitet. Synd de inte finns att få tag på här i Sverige. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade jättegärna sett KIKO i Sverige! Det jag testat hittills är superfint!

      Radera
  3. Sephoralacken ser intressanta ut:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör de! Det högra av dem är nog först till lackning :)

      Radera