söndag 9 juni 2013

Mina byteslack

Jag är med i en fantastisk nagellacksgrupp på Facebook, Lacka - byt. Jag har gjort en hel del byten där, och några av dem kan ni se på bilderna nedan! 

Givetvis blir man inte 100% nöjd med alla byten, men överlag så känner jag mig väldigt nöjd med mina lackbyten. I början när jag var ny i gruppen gjorde jag några byten jag inte blev riktigt nöjd med, men med tiden har jag lärt mig att inte göra byten för att vara snäll, utan satsa på de jag tror att jag kommer gilla, eller sådant jag har på min önskelista. 

Jag har hittat några nya favoriter bland dessa byten faktiskt, och fångat några som var väldigt efterlängtade.  Några är fortfarande otestade, men de får sin tid så småningom! 


11 av de lack som hamnat i min ägo genom byte den senaste tiden


V-H: ChG - Jolly Holly, Zoya - Kotori, ChG - Guissed up Green,
Zoya - Tiffany, Nailstation - Fantasie Nocturne


V-H: Nailstation - Fantasie Nocturne, Orly - Flare, Darling Diva Polish - Seriously Serious,
The Hungry Asian - Strawberry, Pahlish - Piano Filled With Flames, H&M - Lady Luck
Har ni gjort några byten ni är väldigt nöjda med? Eller missnöjda kanske? Tycker ni att jag gjort något riktigt kap här? :)

(Inlägget är tidsinställt, jag är på Mallorca och har förhoppningsvis en väldigt skön semester...) 

3 kommentarer:

  1. Jag har gjort några mindre lyckade byten, för att vara snäll. Men ibland har jag blivit positivt överraskad också, var egentligen inte så sugen på Essie Wrapped in Rubies, men älskade det när jag fick det på naglarna.

    SvaraRadera
  2. Härligt när man kan göra lyckade byten! Men visst ibland blir det som du skriver ett misslyckat byte, men man lär sig av det också. :-)

    SvaraRadera
  3. Det är så skönt med såna grupper tycker jag :)

    Hoppas du har det bra på semestern! Det störtregnade precis här så jag är lite avis ;)

    SvaraRadera