tisdag 11 februari 2014

Stor härlig haul!

Idag kom så äntligen det sista paket jag väntat på så nu kan jag visa er en härligt stor haul! 

Detta är vad som kommit den senaste månaden, med början med Chanel-lacken som en snäll tjej i en Facebookgrupp fixade åt mig på rean, och strax därefter gav jag efter för suget efter Little Red Corvette från Darling Diva, och där fick även Rose Diamond följa med, ett fint rosa hololack. 

Som jag skrev för ett tag sedan var det en galen restock på Llarowe av deras egna lack, och hypen var extrem. I två olika omgångar lyckades jag knipa de fem lack jag verkligen ville ha, och jag är så nöjd! 
Jag fick OABTRAD och In the Navy idag, Good Golly Miss Molly (GGMM), Oh Christmas Tree och Twinkle Twinkle Little Star kom i början på förra veckan. Fantastiska lack, måste visa dem i solen!

Jag har varit väldigt sugen på Cashmere Bathrobe som kom med Essies höstkollektion ett bra tag, och när jag ändå skulle beställa ett läppglans från Bubblebox fick det följa med. Essie har som ni kanske vet olika penslar beroende på var man köper lacket ifrån. Jag gillar mest den platta penseln som man får om man köper från Sverige eller andra delar av Europa, dock blir det ju lite dyrare, men det gäller bara Essie så det kan jag ta. 

Dessutom så vann jag ett lack i en tävling i en Facebookgrupp, OPI DS - Treasure som ska bli spännande att testa, och slutligen Nordic Caps svarta lack som jag hört så mycket gott om. Hittade det på mitt Hemköp för en tia, så det är också lite spännande. 

Jag är själv extra sugen på Cashmere Bathrobe och Good Golly Miss Molly! Ser verkligen fina ut! 

Det var alla, låt oss titta på fina bilder! Vilket är ni mest sugna på att se? Någon förhandsfavorit? :) 

Samlingsbild på alla tolv fina lack! 

OPI DS - Treasure, Essie - Cashmere Bathrobe, Nordic Cap - Svart

Darling Diva: Little Red Corvette, Rose Diamond

Chanel: Bel Argus, Azuré 

Colors by Llarowe: OABTRAD, GGMM, In the Navy,
Oh Christmas Tree, Twinkle Twinkle Little Star

Twinkle Twinkle Little Star, Oh Christmas Tree,
In the Navy, GGMM, OABTRAD  

16 kommentarer:

  1. mmmmm snyggingar!!
    Bel-Argus.....ser ljuvligt ut :)

    SvaraRadera
  2. Lacket från Essie och dom från Chanel...sååå fina :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Essie-lacket är jag oväntat sugen på att testa! :)

      Radera
  3. Chanel-lacken ser väldigt fina ut... och de andra också förstås! Min Essie Aruba Blue är ju en favorit så då blir jag ju nyfiken på deras andra lacker också och bara namnet Cashmere Bathrobe låter ju mysigt nog att gosa in sig i. Antar att du visar upp allihop så småningom? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, jag försöker visa upp alla förr eller senare :) Essie kommer nog rätt så snart!

      Radera
  4. Jag avundsjuk?? Nähä, skulle inte tro det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att du får köpa dig några CbL för att stilla dina begär ;)

      Radera