torsdag 22 augusti 2013

Leverans från Edgy Polish

I fredags efter den tredje och sista tentan jag skrev förra veckan kom det akuta shoppingsuget tillbaka igen, och eftersom det i facebook-gruppen Lacka - Byt hade pratats en hel del om det nya märket Bootie Babe så blev jag tvungen att slå till! Tre stycken blev det, speciellt efter att ha spanat in väldigt fina swatches hos Nailtastic-Anne, ett rött och ett blått glitterlack samt ett av de fantastiskt fina multikroma lacken. 

Lacket från Cirque har jag spanat på ett tag, men inte köpt, så nu passade jag på! Dessutom blev det ett Glitter Food Topcoat, dels för att komma upp i 450 kr som är gränsen för fraktfritt och dels för att jag hört så mycket gott om det, så det skall verkligen bli spännande att testa! 

Edgy Polish är en relativt nystartad svensk webshop med fantastiska indie-nagellack! Jag har inte handlat där innan, så första gången för mig, men det kommer absolut inte att bli den sista! 

Fantastisk snabb leveranstid, fin packning som gör att det känns extra roligt att shoppa och kul att gynna en svensk distributör av lack som annars är svåra att få tag på. Får se vilket jag testar först, för nu har jag så mycket nytt att testa! 
Bootie Babe: Baboon Moon, Junk in da Trunk, Hind Quarter
Nail Pattern Boldness: Glitter Food Top Coat, Cirque: Epoch
Cirque - Epoch, fantastiskt duokromt lack! 

8 kommentarer:

  1. Åhh se där, nu har du fått dina "rumpor" du också. Hihi, vad fina! Den blåa Baboon Moon ser väldigt fin ut. Mycket fina lack du har att visa oss nu. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, massor av vackert, så jag har bloggmaterial för en bra stund framöver!

      Radera
  2. Fina val! Ser fram emot att se Epoch som jag själv sneglat en del på. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Epoch är nog näst på tur faktiskt, det verkar bli helgens lack!

      Radera
  3. Extra kul att du och jag inte köpt en enda likadan rumpa så jag ser fram emot swatcher :)

    SvaraRadera
  4. Epoch ser jag fram emot att få se!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra! Jag med :) Tyvärr blev det inte helgens lack, men det kommer snart!

      Radera