onsdag 20 februari 2013

Äntligen A-England!

Idag var det en riktigt bra dag! Först lyste solen, och sen låg det ett efterlängtat nagellackspaket på hallmattan när jag kom hem!

För en dryg månad sedan beställde jag tre lack från a-England när deras lack endast kostade 6£ istället för 9£. Därefter havererade postgången från The UK och Royal Mail flög inte ut några lack alls. Underbara Adina drog i alla trådar hon kunde och fick efter mycket om och men iväg lacken.

Här är de! Fantastiska lack, alla tre är skimriga med holopartiklar i. Alla lack kommer visas i separata inlägg framöver.

Äntligen paket! 

Dragon, Saint George, Tristam

Dragon, Saint George, Tristam

3 kommentarer:

  1. Ser underbara ut, ser fram emot att se dessa!!

    SvaraRadera
  2. Fina! Spännande att du fick dem till sist. Hörde du till de som fick sina lack skickade en gång till? Min beställning verkar vara borta och jag fick pengarna tillbaks i torsdags.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara! Som jag förstod det så var mina några av de senare lacken som inte ens hade skickats när kaoset utbröt, så de skeppades via Frankrike till mig. Synd att dina inte kom fram!

      Radera