onsdag 6 februari 2013

Opi - Goldeneye

Här kommer ett riktigt fint lack som jag fick väldigt mycket komplimanger för när jag använde det tidigare i veckan. Dock är jag lite orutinerad på det här med bloggandet och fotande fortfarande, så jag glömde så klart fota lacket när det satt på naglarna...

Fantastiskt vackert var det iallafall, glittrade jättemycket i solen. Det var lite väl skirt, krävde 4 lager för att täcka på egen hand, men det var det värt! Nästa gång lägger jag det nog över ett annat guldlack, för att spara lite på dessa droppar av guld. Det var inte alls svårt att applicera, och det torkade fort. Hade det bara varit lite mer täckande hade formulan varit helt perfekt!

Lacket kommer från OPI:s Bond-kollektion som släpptes före jul, och är ett av många fina lack, dock det enda jag äger ur kollektionen.


Flaskbilder blir det iallafall, så kommer det kanske bilder på detta på naglarna en annan gång, för jag kommer säkerligen använda detta igen!







1 kommentar:

  1. Jag gillar vanligtvis inte guld, men detta är mycket tjusigt!

    SvaraRadera