onsdag 13 februari 2013

OPI - Too Hot Pink To Hold 'Em

Här kommer ett väldigt rosa lack, och jag som fortfarande lever i en sorts föreställning om att jag inte är en rosa person... Jaja, man kan väl ändra sig :)

Detta lack kommer ifrån OPI och deras Texas-kollektion från 2011, där hälften av lacken var skira jellylack. Jag har inte så många med den här formulan, men detta var fint!

Just eftersom det är ett jelly så är det lite annorlunda i formulan, det blir inte helt täckande om man inte målar extremt många lager. Här har jag haft fyra lager och nagellinjen syns ändå igenom, men det blir så helt enkelt. Riktigt snygg färg, som ger ett riktigt fint godisaktigt/"squish-igt"intryck.

Det var lite svårt att återge färgen exakt, den är extremt knalligt rosa som inte drar så mycket åt rött som mina bilder ibland visar.

Formulan var lätt att hantera, trots att lacket är skirt blir det inte allt för tunt så att det flyter ut i nagelbanden, utan det går bra att måla med, och torkar fort gör det också.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar