lördag 13 juli 2013

Semestertider!

Nu är jag en vecka in i min semester i den norrländska skogen, närmare bestämt Haverö ca 5mil från Ånge i Medelpad. En vecka kvar innan hemfärd och innan dess hoppas jag på att hinna med en tur till Ica Maxi i Birsta, Sundsvall innan jag kommer hem, för maken till bra lackutbud har jag aldrig sett på en Ica-butik!

Under tiden skriver jag massor av inlägg och fotar de lack jag lackar med med ovanligt stor inspiration! Inläggen skrivs till en utsikt som denna, inte undra på att inspirationen infinner sig! 

Dessa inlägg har jag på gång, har ni fler förslag så skriv i kommentarerna så ska jag se vad jag kan göra, alltid kul med lite extra inspiration och input från er som läser bloggen!
- IsaDora: Orient Express
- OPI: A Woman's Prague-ative
- Lack med på semestern 
- Ett turkost Kiko
- Zoya: Reva

Utsikt från altanen

Utsikt från bryggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar