söndag 22 september 2013

A-England - Saint George

Dåligt bloggande den här veckan, men en hemsk tenta och en resa till Stockholm kom emellan, tillsammans med lite höstdepp, men nu är jag igång igen :)  

Passar på att kicka igång ordentligt igen, med ett fantastiskt lack, som jag visat innan här, underbara Saint George från A-England. Favoriter tröttnar man aldrig på, så de förtjänar att visas igen tycker jag! 

Ett väldigt vackert mörkt tealgrönt skimmerlack med en fin subtil holoeffekt. En av mina favoritfärger tror jag faktiskt! 

Jag lackade två lager för att få full täckning och ordentligt djup på mina naglar, och jag har verkligen ingenting att klaga på gällande det här lacket. Lackningen går verkligen galant, formulan har perfekt konsistens och torkar fort. Verkligen lättlackat och gör därför A-England till ett av mina favoritmärken. 

Visst är det vackert? Har ni några lack från A-England och vad tycker ni om dem? :) 




14 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR A-England och saknar inte många i min samling. Nya versionerna av Holy Grail och Exalibur och några Gothic beauties bara.

    SvaraRadera
  2. Den är ju bara sååååå snygg. :-) Älskar denna. :-)

    SvaraRadera
  3. Saint George är min favorit från a-england.

    SvaraRadera
  4. Det är ett av de finaste lacken jag vet. Så underbart!

    SvaraRadera
  5. Det här är så himla fint och jag är så glad att jag beställde det via Nailmail!

    SvaraRadera