tisdag 24 september 2013

Inspirationshjälp! (+Pahlish)

Jag har visst hamnat lite i en inspirationssvacka, och vet inte riktigt vad jag skall blogga om... Hösten verkar ha slagit till med stor kraft hos mig. Har ni tips så lämna gärna i kommentarerna!

Jag kommer såklart fortsätta att visa de lack jag använt, men skulle gärna vilja blogga om lite andra saker också. Här är några uppslag jag har:
- Remover/borttagningsrutin
- Mina blå favoriter
- Önskelista

Sedan kommer jag också vara med på den rosa vecka som Lacky Corner och Claws in Color ordnar under vecka 42 för att uppmärksamma kampen mot bröstcancer.

Har ni fler förslag så dela som sagt gärna med er, jag vill komma på rätt spår igen :)

Här nedan är en av anledningarna till att jag inte bloggat så mycket, är inte alls sugen på att ta bort Still Alive från Pahlish från naglarna! Dels är det så himla snyggt, det är inte alls slitet, trots att jag lackade med det i torsdags, det är fortfarande ofotat och det kommer antagligen vara en pina att ta bort, så därför får det sitta kvar! Väldigt vackert lack, snart på en blogg nära dig!

8 kommentarer:

  1. Galet vackert gröning! Förstår att du inte känner något behov av att lacka om med det på naglarna.

    SvaraRadera
  2. Förstår dig, du har ju ett underbart vackert lack på naglarna. Men de idéer du har tycker jag låter väldigt bra. Lite nail art och tutorials på dem kanske?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var bra idéer, tack för det! Skall fundera över dem!

      Radera
  3. Jättefint lack!

    Idéer ... hm, det enda jag kan komma på är egna temaveckor, så man har ett litet "projekt" att göra. Kan ju vara motiverande. Ibland i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bra idé! Nu blev det en septembersammanfattning, favoriter skall jag fundera vidare på!

      Radera
  4. Jättefint lack! En favoritvecka kanske.

    SvaraRadera