fredag 31 maj 2013

El próximo viernes vamos a ir a España!

Som rubriken lyder åker jag och sambon till Spanien, närmare bestämt Alcúdia, Mallorca, nästa fredag! En väldigt efterlängtad semester, och vi blir borta en vecka. Kommer nog att försöka tidsinställa några inlägg, för där nere kommer det inte bli något bloggat.

Det kommer nog inte bli så mycket nagellack heller för den delen, min plan i dagsläget är att måla naglarna samma dag som vi åker i en snygg somrig färg, som håller länge. Sedan får vi se vad som händer där nere om jag kommer över några lack, vilket jag såklart hoppas på!

Har ni tips på inlägg så hit me! Kanske skulle försöka variera mig lite?

Följ mig gärna på Bloglovin så ser ni när det kommer upp nya inlägg och när jag är hemma igen!

Min nagellacksförvaring, men sedan denna bilden togs har min samling vuxit rätt mycket... 

4 kommentarer:

  1. Åh så underbart med en Spanienresa! Ser verkligen fram emot semestern... Snygg förvaring på nagellacken har du också:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli riktigt skönt! Härligt att byta miljö lite... Tack, det blev riktigt bra, men ny måste jag möblera om lite, för många lack på de som finns nu!

      Radera
  2. Låter härligt med en liten semesterresa:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör det! Dessutom blir det säkert bra material till bloggen efter också ;)

      Radera