lördag 11 maj 2013

IsaDora - Sugar Crush Nails

En trend som jag inte riktigt fastnat för än är alla dessa lack med sand-finish som alla märken spottar ur sig. Fram tills nu!

Svenska IsaDora har idag lanserat sin version av sand-lacken, Sugar Crush Nails. Glitterlack med textur som torkar matt och som IsaDora beskriver som socker. Riktigt fina i färger som verkligen tilltalar mig!

Spana till exempel in nr 124 Coral Crush och nr 128 Ocean Crush, så himla fina! Dem skall jag verkligen kika på när de släpps i butik! Kan tänka mig att de blir jättefina till sommaren.





(Bilderna är lånade från IsaDoras hemsida

Är ni sugna på att testa dessa? :)

6 kommentarer:

  1. Svar: Det kommer komma minilack (39kr styck) nu under Maj månad! :D Jag hoppas jag kommer få information om dom när dom släppts! Ska bli spännande att se vad det är för nyanser :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för svaret! Spännande att se deras lack :)

      Radera
  2. Ja jag älskar ju dessa texturlack och det ska bli kul att se både Depend och IsaDora ge ut sina texturkollektioner...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, skall verkligen bli spännande att se dem!

      Radera
  3. Jag är faktiskt riktigt sugen på att testa ett av dessa. Har länge velat testat texturlack men det har endast varit OPIs som jag har gillat och jag tycker de är lite för dyra. Coral Crush är nog ett måste-ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig! Coral Crush blir spännande att testa så småningom! :)

      Radera