torsdag 16 maj 2013

New in: Nail art-tillbehör!

Ingen holofredag för mig idag tyvärr, men det kommer fler dagar!

Istället skall jag visa lite tillbehör till nail art, kors i taket! Nail art är inget som jag pysslar med så mycket egentligen, men ibland kan det vara lite kul att piffa till en manikyr med lite strass eller klistermärken.

Nu har en vän dessutom utmanat mig med att ha schlagernaglar till Eurovisionfinalen på lördag, och den utmaningen måste jag ju ta!

Efter jakt på fler små strasstenar att fästa på naglarna så kom jag hem med följande i shoppingpåsen:


- Nail Wraps från Kiss, 99kr, svagt silvrig botten med stenar i olika färger. Faktiskt aldrig testat denna typ av nageldekaler innan, men de ser spännande ut! Undrar bara om de passar min smala naglar...

- Nagellim från Depend, 25kr, alltid bra att ha hemma tänkte jag och stoppade ner flaskan i korgen på Kicks.

- Metallnitar från Kiss, 59kr, i olika storlekar och färger, tänkte att det kan bli lite rocksnyggt på svart krämlack. Får se om jag lyckas få till dem bara, de ser lite stora ut.

- Strassdekaler från H&M, 19.50kr, detta var verkligen en lyckoträff för det var precis så här jag hade funderat på att sätta stenar på naglarna från början! Återstår att se om det blir snyggt :)

- Hjul med strass från H&M, 39.50kr, strasstenar i tre olika färger och fyra former. Egentligen var det liknande stenar i stort antal som jag sprungit runt i Göteborg och letat efter, men nästan gett upp när jag hittade på H&M!

Återstår att se hur manikyren blir på lördag, lutar åt dekalerna faktiskt, då kommer nog resten synas efterhand. Gillar ni nailart? Vad hade ni tyckt vore roligt om jag testade? :)

8 kommentarer:

  1. Är inte holo på fredagar? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om jag skall skylla på dagvilla eller på att jag först tänkt publicera inlägget imorgon... Klart det är holo på fredagar! :)

      Radera
    2. Hihi.. Jag är också dagvill men jag skyller på värmen för tillfället.. :)

      Radera
  2. Vad skoj med nail art tillbehör! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är roligt! Skall bara uppmana ordentligt med tålamod också! :)

      Radera
  3. Kul med nya nail art grejer. Jag vill också ha nya studs, får nog titta förbi HM i helgen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blir roligt! studsen finns på vissa Kicks :)

      Radera
  4. Jag önskar jag hade orken att syssla med nail art..men är lite smålat oftast ;)

    SvaraRadera